Bir şirketi sanal ofis adresine kaydedebilir misiniz?

Girişimciler arasında sık sorulan bir soru, bir şirketi sanal ofis adresinden kaydedip kaydedemeyeceğinizdir. Haberlerde sık sık Hollanda'da posta adresi olan yabancı şirketler hakkında okuyorsunuz. Sözde PO Box şirketlerine sahip olmanın avantajları var. Girişimcilerin çoğunluğu bu olasılığın var olduğunu biliyor, ancak onu nasıl yönettiğinizi ve hangi gereksinimleri karşılamanız gerektiğini hala birçok kişi için belirsiz. Her şey Ticaret Odası'na kayıt ile başlar. Yurtdışında yaşıyor olsanız bile işinizi kaydetmek mümkündür. Ancak, temel bir talep vardır: şirketinizin Hollanda ziyaret adresi olmalı veya şirketinizin ticari faaliyetleri Hollanda'da gerçekleşmelidir.

-Sen-kaydedebilir miyiz-a-şirket-at-a-sanal-ofis-address

Yasal gereksinimler web mağazası

Bir internet mağazasının sahibi olarak müşteriye karşı yasal yükümlülükleriniz vardır. İade politikasına sahip olmak zorunludur, müşteri soruları için ulaşılabilir olmalısınız, garantiden siz sorumlusunuz ve en az bir ödeme sonrası seçeneği sunmanız gerekmektedir. Tüketici satın alma durumunda, talep aynı zamanda bir tüketicinin satın alma tutarının% 50'sinden fazlasını peşin ödemek zorunda olmamasıdır. Tabii ki, eğer tüketici bunu gönüllü olarak yaparsa, tam bir ödeme yapmasına izin verilir, ancak bir (web) perakendecisinin mecbur bırakmasına izin verilmez. Bu talep yalnızca ürün satın aldığınızda geçerlidir, hizmetler için tam ön ödeme gereklidir.

Bir adresten bahsetmek zorunlu mu?

İletişim bilgilerinin yeri web mağazasında açık ve mantıklı bir şekilde bulunabilir olmalıdır. Bunun nedeni, müşterinin kiminle iş yaptığını bilme hakkına sahip olmasıdır. Bu gereklilik kanunla desteklenmektedir ve bu nedenle her web mağazası için zorunludur.

İletişim bilgileri üç bölümden oluşur:

  • Şirketin kimliği
  • Şirketin iletişim bilgileri
  • Şirketin coğrafi adresi.

Şirket kimliği, Ticaret Odası numarası, KDV numarası ve şirket adı gibi şirketin tescil bilgileri anlamına gelir. İletişim bilgileri, tüketicilerin web mağazasıyla iletişim kurmak için kullanabilecekleri verilerdir. Coğrafi adres, şirketin işlerini yaptığı adres olarak adlandırılır. Coğrafi adres ziyaret edilebilir bir adres olmalı ve Posta Kutusu adresi olamaz. Birçok küçük web mağazasında, iletişim adresi coğrafi adresle aynıdır. İletişim bilgilerini sağlama gerekliliğine uymak zor olabilir. Aşağıda, bu gereksinimi nasıl karşılayabileceğiniz hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Sanal adres

İnternet mağazanızda ziyaret edilebilir bir adres vermek istemiyorsanız veya veremiyorsanız, sanal bir ofis adresi kullanabilirsiniz. Bu adres, kira ödediğiniz kuruluş tarafından da yönetilebilir. Bu tür kuruluşların, posta öğelerinin takibi ve iletilmesi gibi çeşitli hizmetleri de vardır. Hollandaca bir adrese sahip olmak, web mağazanızın ziyaretçilerinin güveni için iyidir.

Kim için?

Birkaç nedenden dolayı sanal bir ofis adresine ihtiyacınız olabilir. Sanal ofis adresi çoğunlukla şunlar içindir:

  • Evde iş yapan insanlar; iş ve özel hayatını ayrı tutmak isteyenler.
  • Yurtdışında iş yapan ancak aynı zamanda Hollanda'da bir ofis sürdürmeye çalışan insanlar;
  • Hollanda'da sanal ofis sahibi olmak isteyen bir işletmeye sahip insanlar.

Belirli koşullar altında, Ticaret Odası'na bir sanal adres kaydedilebilir.

Ticaret Odasına Kayıt

Başvuru sürecinde şirketinizin bir veya daha fazla şubesi kayıt edilecektir. Bu süreçte hem posta adresi hem de ziyaret adresi kaydedilecektir. Ziyaret adresi sadece şubenizin orada olduğunu kanıtlayabiliyorsanız geçerlidir. Bu bir kira sözleşmesi ile doğrulanabilir. Bu, şirketiniz bir iş merkezinde bulunuyorsa da geçerlidir. Kira sözleşmesi kalıcı olarak bir ofis (alan) kiraladığınızı gösteriyorsa, bunu Ticaret Siciline ziyaret adresiniz olarak kaydedebilirsiniz. Kalıcı bir kiralama adresine sahip olmak, her zaman hazır bulunmanız gerektiği anlamına gelmez, ancak gerekirse kalıcı olarak bulunabilmeniz gerekir. Örneğin, haftada iki saat bir masa veya ofis kiralarsanız, şirketinizin tescili için gerekli şartları yerine getirmek yeterli değildir.

Şirketinizi kaydetmek için birkaç belgeniz olması gerekir:

  • Ticaret Odası kayıt formları;
  • Hollanda ziyaret adresinden imzalı bir kiralama, - satın alma - veya kira sözleşmesi;
  • Geçerli bir kimlik kanıtının yasallaştırılmış bir kopyası (bunu Hollanda büyükelçiliği veya noterle düzenleyebilirsiniz);
  • İçinde bulunduğunuz yabancı belediyenin nüfus kaydının orijinal bir ekstresi veya yasallaştırılmış bir kopyası veya resmi bir kuruluşun yabancı adresinizi belirten başka bir belgesi.

Ticaret Odası'nın 'Sanal Ofis' Yönetmeliği

Son yıllarda sanal ofisin, bir şirketin bulunduğu ancak asıl işin yapılmadığı bir ofis olduğu fark edildi. Birkaç yıl önce Ticaret Odası sanal bir ofis için kuralları değiştirdi. Geçmişte, sözde 'Ghost' şirketlerin işlerini sanal bir ofis adresine yerleştirmeleri yaygındı. Ticaret Odası, yasa dışı faaliyetlerin önüne geçmek için, aynı adresten faaliyetlerini yürüten firmaların sanal ofisleri olup olmadığını kontrol eder. Ticaret Odası bu sürdürülebilir iş uygulaması olarak adlandırıyor. Bu, sanal bir ofisi olan girişimcilerin orada daimi olarak bulunması gerektiği anlamına gelmez, ancak ihtiyaç duyulduğunda kalıcı olarak mevcut olma becerisine sahip olmaları gerektiği anlamına gelir.

Bu blog hakkında herhangi bir sorunuz varsa veya Ticaret Odası ile ilgili sorun yaşıyorsanız, lütfen Law & More. Sorularınızı cevaplayacağız ve gerektiğinde yasal yardım sağlayacağız.

paylaş