Bir şirketi sanal ofis adresine kaydedebilir misiniz?

Girişimciler arasında sık sorulan bir soru, bir şirketi sanal ofis adresinden kaydedip kaydedemeyeceğinizdir. Haberlerde sık sık Hollanda'da posta adresi olan yabancı şirketler hakkında okuyorsunuz. Sözde PO Box şirketlerine sahip olmanın avantajları var. Girişimcilerin çoğunluğu bu olasılığın var olduğunu biliyor, ancak onu nasıl yönettiğinizi ve hangi gereksinimleri karşılamanız gerektiğini hala birçok kişi için belirsiz. Her şey Ticaret Odası'na kayıt ile başlar. Yurtdışında yaşıyor olsanız bile işinizi kaydetmek mümkündür. Ancak, temel bir talep vardır: şirketinizin Hollanda ziyaret adresi olmalı veya şirketinizin ticari faaliyetleri Hollanda'da gerçekleşmelidir.

-Sen-kaydedebilir miyiz-a-şirket-at-a-sanal-ofis-address

Yasal gereksinimler web mağazası

Bir web mağazasının sahibi olarak müşteriye karşı yasal yükümlülükleriniz vardır. İade politikasının olması zorunludur, müşteri soruları için ulaşılabilir olmanız, garantiden sorumlu olmanız ve en az bir ödeme sonrası seçenek sunmanız gerekir. Tüketici satın alınması durumunda talep, tüketicinin satın alma tutarının% 50'sinden fazlasını peşin ödemek zorunda olmamasıdır. Elbette, tüketici bunu gönüllü olarak yaparsa, tam ödeme yapmasına izin verilir, ancak (web) bir perakendecinin yükümlü olmasına izin verilmez. Bu talep yalnızca ürün satın aldığınızda, hizmetler için tam ön ödeme yapılması gerektiğinde geçerlidir.

Bir adresten bahsetmek zorunlu mu?

İletişim bilgilerinin yeri web mağazasında açık ve mantıklı bir şekilde bulunabilir olmalıdır. Bunun nedeni, müşterinin kiminle iş yaptığını bilme hakkına sahip olmasıdır. Bu gereklilik kanunla desteklenmektedir ve bu nedenle her web mağazası için zorunludur.

İletişim bilgileri üç bölümden oluşur:

  • Şirketin kimliği
  • Şirketin iletişim bilgileri
  • Şirketin coğrafi adresi.

Şirketin kimliği, Ticaret Odası numarası, KDV numarası ve şirket adı gibi şirketin kayıt bilgileri anlamına gelir. İrtibat bilgileri, tüketicilerin web mağazasına başvurmak için kullanabileceği verilerdir. Coğrafi adres, şirketin iş yaptığı adres olarak adlandırılır. Coğrafi adres, ziyaret edilebilir bir adres olmalı ve Posta Kutusu adresi olamaz. Birçok küçük web mağazasında iletişim adresi coğrafi adres ile aynıdır. İletişim bilgilerini sağlama gereksinimine uymak zor olabilir. Aşağıda, bu gereksinimi nasıl karşılayabileceğiniz hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Sanal adres

Web mağazanızda ziyaret edilebilir bir adres vermek istemiyorsanız veya veremiyorsanız, sanal bir ofis adresi kullanabilirsiniz. Bu adres, kira ödediğiniz kuruluş tarafından da yönetilebilir. Bu tür kuruluşların posta öğelerini izleme ve yönlendirme gibi çeşitli hizmetleri de vardır. Hollandalı bir adrese sahip olmak, web mağazanızın ziyaretçilerinin güveni için iyidir.

Kim için?

Birkaç nedenden dolayı sanal bir ofis adresine ihtiyacınız olabilir. Sanal ofis adresi çoğunlukla şunlar içindir:

  • Evde iş yapan insanlar; iş ve özel hayatını ayrı tutmak isteyenler.
  • Yurtdışında iş yapan ancak aynı zamanda Hollanda'da bir ofis sürdürmeye çalışan insanlar;
  • Hollanda'da sanal ofis sahibi olmak isteyen bir işletmeye sahip insanlar.

Belirli koşullar altında, Ticaret Odası'na bir sanal adres kaydedilebilir.

Ticaret Odasına Kayıt

Başvuru sürecinde şirketinizin bir veya daha fazla şubesi kayıt edilecektir. Bu süreçte hem posta adresi hem de ziyaret adresi kaydedilecektir. Ziyaret adresi sadece şubenizin orada olduğunu kanıtlayabiliyorsanız geçerlidir. Bu bir kira sözleşmesi ile doğrulanabilir. Bu, şirketiniz bir iş merkezinde bulunuyorsa da geçerlidir. Kira sözleşmesi kalıcı olarak bir ofis (alan) kiraladığınızı gösteriyorsa, bunu Ticaret Siciline ziyaret adresiniz olarak kaydedebilirsiniz. Kalıcı bir kiralama adresine sahip olmak, her zaman hazır bulunmanız gerektiği anlamına gelmez, ancak gerekirse kalıcı olarak bulunabilmeniz gerekir. Örneğin, haftada iki saat bir masa veya ofis kiralarsanız, şirketinizin tescili için gerekli şartları yerine getirmek yeterli değildir.

Şirketinizi kaydetmek için birkaç belgeniz olması gerekir:

  • Ticaret Odası kayıt formları;
  • Hollanda ziyaret adresinden imzalı bir kiralama, - satın alma, - veya kira sözleşmesi;
  • Geçerli bir kimlik kanıtının yasallaştırılmış bir kopyası (bunu Hollanda büyükelçiliği veya noterle düzenleyebilirsiniz);
  • İçinde bulunduğunuz yabancı belediyenin nüfus kaydının orijinal bir ekstresi veya yasallaştırılmış bir kopyası veya resmi bir kuruluşun yabancı adresinizi belirten başka bir belgesi.

Ticaret Odası'nın 'Sanal Ofis' ile İlgili Düzenlemeleri

Son yıllarda, sanal bir ofisin, bir şirketin bulunduğu ancak fiili çalışmanın yürütülmediği bir ofis olduğu fark edildi. Birkaç yıl önce Ticaret Odası sanal ofis kurallarını değiştirdi. Geçmişte, sözde 'Hayalet' şirketlerin işlerini sanal bir ofis adresine yerleştirmeleri yaygındı. Ticaret Odası yasadışı faaliyetleri önlemek için, şirketlerin aynı adreste faaliyetlerini yürüten bir sanal ofisi olup olmadığını kontrol eder. Ticaret Odası bu sürdürülebilir iş pratiğini çağırıyor. Bu, sanal ofisi olan girişimcilerin de orada kalıcı olarak bulunması gerektiği anlamına gelmez, ancak gerektiğinde kalıcı olarak bulunabilmeleri gerektiği anlamına gelir.

Bu blog hakkında herhangi bir sorunuz varsa veya Ticaret Odası ile ilgili sorun yaşıyorsanız, lütfen Law & More. Sorularınızı cevaplayacağız ve gerektiğinde yasal yardım sağlayacağız.

paylaş