Ofis Şikayet Prosedürü

Law & More müşterilerimizin memnuniyetine değer verir. Firmamız hizmetinizde olmak için elinden geleni yapacaktır. Bununla birlikte, hizmetlerimizin belirli bir yönünden memnun kalmazsınız. Bu gibi durumlarda gerçekleştirebileceğiniz eylemin altında bulabilirsiniz.

Bir atama sözleşmesinin oluşturulması ve uygulanmasından, hizmetlerimizin kalitesinden veya fatura tutarımızdan memnun değilseniz, itirazlarınızı önce kendi avukatınıza sunmanız istenir. Ayrıca firmamızdan TGLM Meevis ile iletişime geçebilirsiniz. Firmamız şikayeti, ofis şikayet prosedürümüzde açıklanan prosedür uyarınca ele alacaktır.

Size danışarak mümkün olan en kısa sürede ortaya çıkan soruna bir çözüm bulacağız. Bu çözümü her zaman yazılı olarak teyit edeceğiz. Şikayetinize olan tepkimizi 4 hafta içinde yazılı olarak almayı bekleyebilirsiniz. Bu terimden sapmamız gerektiğinde, sizi zamanında bilgilendireceğiz ve sapmanın nedenini ve bizden bir tepki bekleyebileceğiniz terimden bahsedeceğiz.

Madde 1 Tanımlar

Bu şikayet prosedüründe, aşağıda belirtilen terimler aşağıdaki anlamlara sahip olacaktır:

şikâyet: avukat veya profesyonel hizmetler için bir müşteri bağlılığının sonuçlandırılması veya yürütülmesi konusunda kendi sorumluluğu altında çalışan kişi (ler) karşısında bir müşteri tarafından veya avukat adına herhangi bir yazılı memnuniyetsizlik ifadesi (overenkomst van opdracht), Hollanda Vekalet Kanunu'nun 4. paragrafı kapsamındaki bir şikayet hariç olmak üzere, sunulan hizmetlerin kalitesi veya bu hizmetler için faturalanan tutar (Advocatenwet);

şikâyetçi: şikayette bulunan bir müşteri veya temsilcisi;

şikayet memuru: şikayeti ele almakla görevli avukat, başlangıçta Bay TGLM Meevis.

Madde 2 Uygulama kapsamı

2.1 Bu şikayet prosedürü, Law & More B.V. müşterilerine.

2.2 Her avukatın sorumluluğundadır. Law & More B.V. tüm şikayetleri bu şikayet prosedürüne uygun olarak ele almak.

Madde 3 Amaçlar

Bu şikayet prosedürünün amacı:

  • müşteri şikayetlerinin çözüm odaklı ve makul bir süre içerisinde çözülebileceği bir prosedür belirlemek;
  • bir müşteri şikayetinin neden (ler) ini belirlemek için bir prosedür belirlemek;
  • şikayetleri uygun bir şekilde ele alarak mevcut müşteri ilişkilerini sürdürmek ve geliştirmek;
  • herhangi bir şikayete verilen yanıtı müşteri odaklı bir şekilde teşvik etmek;
  • şikayetleri çözerek ve analiz ederek hizmetlerin kalitesini artırmak.

Madde 4 Hizmetlerin başlamasıyla ilgili bilgiler

4.1 Bu şikayet prosedürü kamuoyuna açıklanmıştır. Bir müşteri ile yapılan herhangi bir sözleşme mektubunda, müşteri, bir şikayet prosedürü olduğu ve bu prosedürün sağlanan hizmetler için geçerli olacağı konusunda bilgilendirilecektir.

4.2 Standart görev koşulları (Şartlar ve koşullar) herhangi bir müşteri katılımı için geçerli olan (ayrıca bir müşteri ile herhangi bir sözleşme mektubu sayesinde), bu şikayet prosedürü uyarınca çözülemeyen bir şikayetin alınabileceği bağımsız tarafı veya kuruluşu tanımlayacaktır. bağlayıcı bir karar.

4.3 Bu şikayet prosedürüne uygun olarak ele alındıktan sonra çözümlenemeyen şikayetler, bu şikayet prosedürünün 1. maddesi anlamında Uyuşmazlık Komitesi Savunuculuğuna (Geschillencommissie Advocatuur).

Madde 5 İç şikayet prosedürü

5.1 Bir müşteri ofise, kendisine verilen talimatlarla ilgili bir şikayette bulunursa Law & More B.V.. şikayet şikayet görevlisine iletilir.

5.2 Şikayet görevlisi, şikayette bulunulan kişiye şikayette bulunulduğunu bildirecek ve şikayette bulunan kişiye ve kendisine şikayette bulunulan kişiye şikayeti açıklama fırsatı verecektir.

5.3 Hakkında şikayette bulunulan kişi, şikayet görevlisinin müdahalesine tabi olsun ya da olmasın, konuyu ilgili müşteri ile birlikte çözmeye çalışacaktır.

5.4 Şikayet görevlisi, şikayeti aldıktan sonra dört hafta içinde bir şikayeti çözer veya şikayet sahibini bu terimdeki herhangi bir sapmanın gerekçelerini belirterek şikayet hakkında bir görüş verilecek süreyi belirterek bilgilendirir.

5.5 Şikayet görevlisi, şikayette bulunan kişiyi ve şikayette bulunduğu kişiyi, herhangi bir tavsiye ile olsun veya olmasın, şikayetin esasına ilişkin görüş hakkında yazılı olarak bilgilendirecektir.

5.6 Şikayet tatmin edici bir şekilde ele alınmışsa, şikayetçi, şikayet görevlisi ve şikayetin yapıldığı kişi şikayetin esasına ilişkin görüşü imzalar.

Madde 6 Gizlilik ve ücretsiz şikayetlerin ele alınması

6.1 Şikayet görevlisi ve kendisine şikayette bulunulan kişi, şikayetin ele alınmasına ilişkin gizliliği gözetecektir.

6.2 Şikayetçi, şikayetin ele alınmasının maliyetleri ile ilgili olarak herhangi bir tazminat borcu olmayacaktır.

Madde 7 Sorumluluklar

7.1 Şikayet görevlisi, şikayetin zamanında ele alınmasından sorumlu olacaktır.

7.2 Hakkında şikayette bulunulan kişi şikayet görevlisini şikayetçiyle herhangi bir temas ve uygulanabilir herhangi bir çözüm hakkında bilgilendirecektir.

7.3 Şikayet görevlisi, şikayette bulunan kişiyi şikayetin ele alınması konusunda bilgilendirecektir.

7.4 Şikayet görevlisi, şikayete ilişkin bir dosyanın tutulmasını sağlayacaktır.

Madde 8 Şikayet kaydı

8.1 Şikayet görevlisi, şikayetin konusunu belirleyerek şikayeti kaydedecektir.

8.2 Bir şikayet, ayrı konulara bölünebilir.

8.3 Şikayet görevlisi, herhangi bir şikayetin ele alınması hakkında periyodik olarak rapor verecek ve ortaya çıkan yeni şikayetleri önlemek ve prosedürleri iyileştirmek için tavsiyelerde bulunacaktır.

8.4 Her türlü rapor ve tavsiyeler yılda en az bir kez tartışılacak ve karar verme için sunulacaktır.

Law & More B.V.